piątek, 25 maja 2012

Bałaganiarsko

Zrobiłam bo w końcu wyjdę z wprawy... Więcej ścinków by się znalazło oczywiście, ale i tak jest ich tu wystarczająco dużo... może nawet za dużo... Standardowo guziki w różnych kształtach:) i nieśmiertelna biała farba którą wysmarowałam rękę i przeciągnęłam po papierze:) Próbowałam oprzeć się o wytyczne w ScrapMap ale nie jetem przekonana czy mi się udało (mam niepohamowaną potrzebę wciskania ton ścinków do prac:)
Paleta kolorystyczna ze ScrapFriends... przyjmijmy że się zmieściłam:) Co prawda nie są to słodkie pastele ale przecież nie musi być idealnie, prawda?:)



Żeby nie było, że się lenię to jeszcze karteczka na deser:)



6 komentarzy:

  1. Fun ideas there on your page. If I saw right, you´ve used your hand/fingers with gesso/paint, makes a fun effect! And love the little crayons on the right upper corner! Thanks for joining us at ScrapFriends!!
    ps. the card is also very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  2. hhahahah! bardzo lubię taki "bałagan!"

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! What beautiful creations. Love all the arty touches and the fabulous way you've interpreted the colour combo. Thanks so much for joining in with us at Scrap Friends.

    OdpowiedzUsuń
  4. What an amazing layout, love the paint and what a fab use of the colour combo. Love it! Thanks so much for sharing it with us at Scrap Friends.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny "zabałaganiony" LOs! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Umiesz świetnie okiełznać ten bałagan i skomponować z niego spójną całość. Bardzo energetyczny scrap! :)

    OdpowiedzUsuń