wtorek, 22 stycznia 2013

Kopertówka

Kolejna w nowej formie... buszując po Waszych blogach (niestety nie wiem już u kogo) podpatrzyłam pomysł:) Z boku kieszonka z tagiem na życzenia i miejscem na pieniążki.





Założenie było takie, żeby posłużyć się mapką w Magicznej Kartce. Jak poobracamy ją trochę to będzie w sam raz:) Warto spróbować:) Chyba nigdy nie zrobiłam kartki, która byłaby wiernym odzwierciedleniem jakiegoś wzoru. Ech...
Kolorystyka monochromatyczna z wyzwania w Artimeno... In blue:)

6 komentarzy:

  1. Super pomysi i rewelacyjne wykonanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej kopertówki nie widziałam. Świetny pomysł i rewelacyjna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna praca i mój kolorek...
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu


    DT blogu Artimeno


    p.s.

    prosimy o dod. banerka

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne kolory i bardzo elegancka praca :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Bardzo mi się podoba!!! Dzięki za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń