czwartek, 19 stycznia 2012

Kolorowo

To chyba moja najdziwniejsza praca. Powiem szczerze, że jest to mój własny lift. W wersji początkowej oprócz serc było jeszcze kilka ćwieków i to wszystko. Jednak nadszedł taki wieczór, kiedy sama nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić i tym oto sposobem mamy najdziwniejszy LO jaki udało mi się do tej pory stworzyć!






Tego (po)twora zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Polu, gdzie zabawa trwa do 29 stycznia i jest dość nietypowa:) Mianowicie trzeba zastosować się do wytycznych znajdujących się na kilku blogach projektantów. Ufff... udało się:) jest żółta tasiemka, listki z organzy przy kwiatach, guziki w dwóch kolorach, przeszycia na zdjęciu, dziurkaczowe kwiaty, ćwieki złote, różowe i fioletowe, kropki w papierze no i biały kolor. Wiadomo:)

3 komentarze:

  1. Ale radosny scrap :) Dziękuję za zgłoszenie i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  2. super scrap jest taki radosny i energetyczny!
    dziękuję za wzięcie udziału w naszym wyzwaniu - Katharynka DT Kreatywnego Pola

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny energetyczny LO , bardzo mi sie podoba ten zawijas po środku z kwiatów i guziczków fajny pomysł !!! Pozdrawiam Ewik DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń