środa, 7 marca 2012

Folkowo

:) Aż prosi się o uśmiech:) Jestem pod wrażeniem swojej cierpliwości przy tworzeniu tej małej babulinki:) Postanowiłam stawić czoła paskom i ścinkom i całą panią i jej przepiękną suknię poskładałam sama:) Szare tło miało tylko podkreślić kolory w pracy co chyba się udało! Podejmuję wyzwanie w Scrapgangu.



I jeszcze moje wybuchowe pudełko! Pierwsze więc proszę o wyrozumiałość. Postanowiłam najpierw zmierzyć się z czymś mniejszym, zanim wezmę się za coś poważniejszego. Do środka zmieścił się mały, warstwowy quillingowy kwiat:) o ile nie miałam problemu ze zwijaniem większych elementów to powiem szczerze, że jeśli chodzi o górne warstwy to był niezły ubaw:) Pracę zgłaszam do Szuflady.




4 komentarze:

  1. Świetne pudełeczko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca na wyzwanie Scrapgangu urocza :))) Dziękuję za wspólną zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna babulinkowa praca. dzięki za wspolną zabawę

    rysa sscrapgangsterka

    OdpowiedzUsuń