piątek, 7 lutego 2014

Serduszkowo

Kto powiedział, że walentynka musi być w kolorach "miłości"? A no nikt:) Korzystam więc z okazji i moja walentynka już pachnie wiosenną miętką:) Ech... I znów ścinkowa kartka:)
Jak już wymyśliłam jak ma wyglądać całość to okazało się, że nie mam ani stempla, ani dziurkacza czy wykrojnika w kształcie serca (!). Na ratunek przyszła mi tekturka, którą odrysowałam kilka razy na różnych papierach i nożyczki poszły w ruch. Samą tekturkę i jedno wycięte serduszko okleiłam taśmą dekoracyjną w paski... tak, żeby wyszło w kratkę;). Wszystkie serduszka na kosteczkach, całość delikatnie rozbieliłam gesso.







Pracę zgłasza na wyzwanie do CraftBar,  Sklepu Ewa i Craft4You:) 

Buźki:*

5 komentarzy:

  1. Świetna karteczka - ciekawe kolory :) u mnie też kartka w kolorach niewalentynkowych. Pozdrawiam - Ada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo urocza i świetnie podarta :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna
    super te serduszka z boku :) i przedarcia
    dziękuję za zabawę ze sklepem-ewa.pl
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń