niedziela, 24 marca 2013

Ptasio

Nie jetem do końca pewna czy klatka to dobry pomysł na kartkę ślubną ale zaryzykowałam;) Dalej mam ciągoty na fiolet:) Nareszcie udało mi się zrobić taki bukiecik jak chciałam i do tego dobrze wkomponowała się to wstążka:)
Historia kartki dość długa... z początku miała być to kartka na komunię, ale nie udało że mi się zrobić nic sensownego więc ją przerobiłam. Oczywiście musiała odleżeć swoje...Problem był taki, że kartka została już ostemplowana... i to na czarno (odrobina prześwituje jeszcze pod serwetki u góry) były też delikatne motywy na biało w dolnych rogach (postanowiłam nie zakrywać wszystkiego) i tak już zostało... Znalazłam też tekturkową klatkę i perełkowe motywy dekoracyjne, a że porządki nadal trwają więc skoro były już na wierzchu to żal było ich nie użyć:)





Wiosenne wyzwania pojawiają się bardzo często, a że wiosna się opóźnia (przynajmniej wizualnie) to ptaszki już coś o niej słyszały... Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w Galerii RAE i CraftMoly.


Pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. Jest śliczna! Bardzo podobają mi się perełki - są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie urzekły fioletowe perełki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu - trwającym na blogu Crafty Moly.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odleżała swoje i bardzo dobrze - takie cudo z niej powstało !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna kartka, strasznie mi się podobają te fioletowe perełki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się podoba całość..naprawdę fajna kartelucha. Dziękuję za udział w wyzaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klatka jako motyw ślubny? Czemu nie, bardzo trafna ;)))
    A przy tym cała kartka bardzo piękna - kolory, motyw tych wykrojnikowych ptaszków podrasowany konturem i kolorem - no i cała ta bogata kompozycja - bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba ...
    Uwielbiam motyw klatki i ptaszków ...
    No i ten fiolet ... mmm ...
    Uważam, że to bardzo udana praca ...
    Powodzenia w wyzwaniu ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, ślicznie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń